الخميس، 30 سبتمبر 2010

DOGTOOTH

حصل النهارده الصبح
كنت باعمل داونلود-امبارح بالليل- لفلم يوناني حصل على شهره عالميه و جوايز بالهبل و مترشح للأوسكار
سبت الداونلود يكمل للاخر و دخلت نمت
أول ما الداونلود خلص....الفلم فتح و ساعتها انا كنت نايمه و كانت اختي هي اللي قاعده على الكمبيوتر و تقريبا شافته أو شافت اجزاء منه
و بعديها بشويه أو بكتير -معرفش بالظبط- صحيت أنا من النوم
و مكنتش فايقه أوي -نص في الواقع و نص في الحلم يعني- و سمعتها بتقوللي
هي:"ايه الفلم اللي انتي كنتي فاتحاه ده"؟
أنا :"فلم ايه؟ أنا مكنتش فاتحه حاجه"؟
هي:"فلم انتي كنتي فاتحاه , ده فلم قليل الأدب"
أنا " انا مكنتش فاتحه حاجه"
هي:" ده قليل الأدب , فيه ناس عريانين- و تبتسم و هي تقول عريانين-"
ساعتها تقريبا افتكرت حوار الداونلود
"فلم قليل الأدب؟؟ بجد ؟طب اوعي تتفرجي عليه"-بشوية سخريه و شوية لا مبالاه-
...................................
و قمت صليت الفجر و بعديها دخلت نمت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق